Heb jij een talent voor organiseren, verbinden en schakelen? Vind je het leuk om klanten te ontvangen en deze vriendelijk te woord te staan? Dan is dit je kans om te werken in een fijne omgeving waarin persoonlijke groei en werkplezier centraal staan.
Als secretaresse/management assistent speel je een belangrijke rol in de ondersteuning van ons team. Je weet goed om te gaan met uitdagingen, kan snel schakelen, hebt oog voor detail en je hebt een proactieve houding. Het is van belang dat je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en ervaring hebt met Office-pakketten.
Het betreft een parttime functie waarbij de uren (ca. 15 uur) bespreekbaar zijn.
Werkzaamheden:
• Behandelen van inkomende en uitgaande correspondentie, e-mail en telefoontjes
• Klanten ontvangen en te woord staan
• Beheren van agenda’s en coördineren van afspraken
• Uitvoeren van administratieve taken, zoals het inboeken van crediteuren en het opstellen van facturen
• Ondersteunen bij de dagelijkse operationele activiteiten
Wat breng jij mee?
• MBO werk- en denk niveau
• Klantgerichte werkhouding
• Flexibel
• Pro-actief
• Beheersing van de Nederlandse taal
Wat heeft Noom jou te bieden?
Behalve een gezellige informele werksfeer:
• Parttime dienstverband
• Een afwisselende functie met ruimte voor ontwikkeling
• Een fijne, informele werksfeer waarin jouw ideeën en inzet worden gewaardeerd
• Salariëring volgens CAO Schilders-, afwerkings- en glaszetbedrijf in Nederland